poniedziałek, 21 stycznia 2013

Szampon Fitomed.


No to pierwsza recenzja :)
www.fitomed.pl

Szampon ziołowy firmy fitomed wo włosów suchych i normalnych.







Co ja o nim sądzę.
Opakowanie: 
Ot zwykła plastikowa butelka. Na plus że przezroczysta bo widać ubytek produktu.
Zapach:
Ziołowy ale nie nachalny. Lekko słodkawy. Mi się podoba :)
Konsystencja:
Nie jest wodnisty ani taki galaretowaty. Ale ja stosuję metodę kubeczkową więc wszystko mi jedno.
Wydajność:
Pieni się bardzo dobrze jeśli się go rozbełta w kubeczku z wodą więc jest bardzo wydajny. Nie potrzeba go wiele.
Działanie:
Jak na razie jest dla mnie idealny. Zmywa dokładnie oleje. Nie wysusza i nie podrażnia mojego skalpu więc nie powoduje u mnie mocniejszego przetłuszczania. Nie plącze mi włosów jak wszystkie delikatne szampony. Jak na razie ulubiony.
Dostępność
Tu minus bo spotkałam kosmetyki Fitomed jedynie na Dozie a i tak nie zawsze tam są.
Skład:
Nie znam się na składach ale wiem że DMDM Hydantoin może podrażniać co wrażliwsze głowy więc Uwaga!
Więc:
W chwili obecnej używam tylko jego i jestem bardzo zadowolona. W następnej kolejności wypróbuję ten do włosów ciemnych :)
Ale do niego na pewno jeszcze wrócę.
Miałyście kontakt z kosmetykami Fitomed? Używałyście tego szamponu? Jakie sa wasze opinie? Piszcie! :)
A ja życzę miłej soboty i uciekam leczyć skręconą kostkę :x

Ze strony producenta: 
Składniki ziołowe: wyciąg z korzenia mydlnicy lekarskiej, ziela skrzypu polnego, szyszek chmielu, kwiatostanu lipy, liścia pokrzywy.
Działanie:- zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry,- zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry,- zmniejsza łamliwość i wypadanie włosów po zabiegach fryzjerskich,- przywraca włosom miękkość i witalność.
Polecany przez dermatologów:- przy alergicznym świądzie skóry,- w przypadku nadmiernego wypadania włosów na skutek stosowania diet odchudzających, długotrwałego przyjmowania leków oraz częstych zabiegów fryzjerskich.Szampon jest dobrze tolerowany przez osoby chore na łuszczycę. Nie ściąga skóry głowy i dobrze zmywa maści.
Fitomed poleca: wskazane jest stosowanie odżywki "Zioła i witaminy" każdorazowo po umyciu włosów.
Objętość: 250 ml.
INCI: Aqua, Herbal Extract, Coco Glucoside, Cocamide DEA, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Laureth Sulfate, Propylene Glycol, Peg-7-Glyceryl Cocoate, Lactic Acid, Fragrance, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone 


Post pojawił się na moim poprzednim blogu w październiku ubiegłego roku.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz