środa, 23 stycznia 2013

Pierwszy tag :) The Versatile Blogger

Zostałam otagowana przez Puszysławę  za co bardzo dziękuję :)


Zasady zabawy, czyli każdy nominowany bezwzględnie powinien:

  • podziękować nominującemu na jego blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie,
  • ujawnić 7 faktów o sobie,
  • nominować 15 blogów, które według niego na to zasługuję,
  • poinformować nominowanych przez siebie o tym, że zostali nominowani.

 7 faktów o mnie:

  1. Uwielbiam sport. Wręcz szaleńczo. Niestety z pewnych powodów nie uprawiam go w takim zakresie w jakim bym chciała.
  2. Jestem zauroczona azją. Nie anime i manga czy k-pop albo dramy. Nie z tych rzeczy. Ogółem kulturą, ich sposobami urodowymi, kuchnią i wgl wszystkim
  3. Mam zielone oczy, które lubią zmieniać kolor w zależności od światła. :p Paleta barw sięga od szarego, przez szaroniebieski po ciemną zieleń :D
  4. Budynek mojej szkoły mieści sie na 4 piętrach. Każda lekcjach jest na innym. Co w połączeniu z 4 operacjami kolan daje mieszankę zabójczą :P
  5. Strasznie szaleję za swoim chłopakiem. Jeśli kiedyś to przeczyta pewnie będzie się śmiał. ALe strasznie mi na nim zależy.
  6. Jestem wariatem. Ale tylko wariaci sa coś warci jak to mówila Alicja.
  7. Nie cierpię szminek i błyszczyków bo zawsze mi się rozmazują. Lip tinty to jest to!
Taguję następujące blogi.
Otagowałam mniej niż 15 blogów bo tylko tyle na razie znam. Plus kilka już otagowanych. 

2 komentarze: