wtorek, 5 marca 2013

Moje włosowe hity.

Hey wszystkim. :)
Mam nadzieję, że jeszcze mnie pamiętacie! Nie mogłam za bardzo pisać. Brak czasu i sił. Ale wróciłam z nowymi postami!
Zainspirowana ostatnim postem Anwen (KLIK) postanowiłam dodać posta o produktach które aktualnie sa moimi hitami i robią moim włosom dobrze :>

Na zdjęcie nie załapała się jeszcze emulsja BDFM, która wczoraj mi sie skończyła.

Od lewej:

  • Olejek do włosów SESA - W połączeniu z oliwą z oliwek nałożone na dwie godziny powoduję że moje niesforne włosy po wysuszeniu stają się gładziutkie, miłe w dotyku i dociążone. Sama Powoduję lekki puch.
  • Szampon Hammamelisowy Yves Rcher - Nie mam pojęcia co to jest Hammamelis ale moim włosom robi dobrze. Świetnie zmywa oleje, nie podrażnia i mimo zawartości ALS nie wysusza moich włosów.  Wkleiłabym skład ale nie mogę znaleźć a nie chce mi sie przepisywać. :P
  • Maska Garnier Oleo -  Najlepiej sprawdza się po olejowaniu Sesa + oliwa i umyciu BDFM i nałożeniu na 15 minut pod czepek i ręcznik. Włosy dociążone. Nic nie fruwa, nic nie odstaję. Włosy milutkie i mięciutkie. Cudo. Mam tez odzywkę z tej serii ale maska jest dużo lepsza. Mimo zawartości olejków nie obciąża mi włosów. (jednak bardzo trudno je obciążyć) 
  • Rosyjski balsam na Cedrowym Propolisie N*1 - Kiedy mi się za bardzo nie chcę bawić z włosami po prostu po umyciu włosów szamponem Yves Rocher nakładam ten balsam na chwilkę (dosłownie na czas umyć reszty siebie) i zmywam. Włosy po nim są miękkie i ładnie pachnące. 
  • Oliwa z Oliwek - Mój ukochany olej. Dobrze robi moim włosom solo jak i we wszelkich miksach. Kocham po prostu i zawsze musi stać w mojej kuchni (używam tez do smażenia)

A jakie są wasze hity? Znacie któryś z tych produktów? Lubicie czy może szczerze nie nawidzicie? Piszcie!


2 komentarze:

  1. Mam balsam w wersji na propolisie brzozowym, równieæ sprawuje się świetnie, chyba pozostanę już przy rosyjskich odżywkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko uważaj z czestym stosowaniem. Są bardzo ziołowe i potrafia nieźle wysuszyć :c
      Już tak miałąm i teraz uważam żeby nie używać ich ciagle.

      Usuń